افزایش بی رویه مصرف آب در ایلام/ مردم همکاری کنند
افزایش بی رویه مصرف آب در ایلام/ مردم همکاری کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از افزایش بی رویه مصرف آب در ایلام طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: برای مدیریت منابع آبی موجود نیازمند همکاری مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جزمان، “پرویز ناصری” با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای تمامی مشترکین و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف متمرکز کرده است، افزود: افزایش دمای هوا طی روزهای اخیر موجب افزایش حداکثری مصرف آب شده است که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان عزیز هستیم تا با مصرف منطقی و صحیح خود و جلوگیری از هدر روی آب، ما را در انجام این رسالت خطیر یاری کنند.

وی ادامه داد: مردم به خوبی آگاه هستند که با کمبود آب مواجه هستیم، اما به نظر می‌رسد هنوز این خطر به یک باور تبدیل نشده و صرفه جویی به خوبی صورت نمی‌گیرد.

ناصری با تاکید بر اینکه سرانه مصرف در استان از استانداردهای تعریف شده بسیار بالاتر است، یادآور شد: این امر لزوم توجه بیشتر به رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب را بیش از پیش نمایان می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام به دلیل توپوگرافی، جنس و شیب زمین و نیز کوهستانی بودن، متاسفانه هم از لحاظ اجرای پروژه‌ها و هم از لحاظ قیمت تمام شده آب جزو گران‌ترین مناطق کشور است.

  • نویسنده : ایرج ملکی