افزایش ۵ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان
افزایش ۵ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۵ مورد جدید به بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: با احتساب این بیماران، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۵۰۵ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری جزمان، دکتر “محمد کریمیان” ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است، وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون ۵۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در ایلام فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه تا کنون ۳۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، گفت: در حال حاضر ۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

کریمیان اضافه کرد: بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به شهرستان ایلام با ۲۴۳ است و شهرستان های ایوان با ۷۳ نفر، مهران با ۴۴ نفر، دهلران با ۲۴ نفر، آبدانان با ۲۷ نفر، دره شهر با ۲۱ نفر،چرداول با ۲۱ نفر، ملکشاهی با ۱۷ نفر، سیروان ۱۴، بدره با ۱۳ نفر و هلیلان نیز با ۸ نفر در رتبه های بعدی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارند.

وی  با تاکید بر تداوم رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند و بیش از گذشته نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان