تبلیغات محیطی، عوامل مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رانندگی است
تبلیغات محیطی، عوامل مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رانندگی است

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه آموزش و آگاه سازی عمومی می تواند در ایمنی سطح معابر عمومی و حوادث رانندگی پیشگیری کند، گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی یکی از تاثیرگذارترین عوامل در نهادینه کردن و تغییرات فرهنگ ترافیک و رانندگی است.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” اظهارداشت: تبلیغات محیطی در زمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام های کوتاه در تقویت فرهنگ رانندگی می باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش های صحیح و به هنگام می تواند بسیاری از ناهنجاری های ترافیکی و بی انضباطی ها را به حداقل برساند، افزود: به همین منظور پلیس راهور استان ایلام در کنار فعالیت های انتظامی به دنبال توسعه کمی و کیفی آموزشهای عمومی و فرهنگ سازی درسطح جامعه می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه به اثربخشی اقدامات فرهنگی و بنر نوشته ها در اصلاح رفتارهای غلط ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری کلاس های آموزش حضوری، این پلیس در حال افزایش دانش و ارتقاء مهارتهای شهروندان از طریق سایر راهکارهای غیرحضوری است.

سرهنگ کهزادی در خاتمه مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود: به همین خاطر تلاش شده تا موضوعات آموزشی درج شده در بیلیوردها و تابلوهای روان و دیجیتالی متناسب با شرایط ترافیکی استان انتخاب شوند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس