تجدید میثاق کارکنان شرکت گاز ایلام با شهدای گمنام
تجدید میثاق کارکنان شرکت گاز ایلام با شهدای گمنام

مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، اعضای بسیج، ایثارگران و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان ایلام به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در تپه نورالشهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ «محمود کشاورز» در این مراسم گفت: شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و اکنون وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس به تکلیف خود نسبت به انقلاب و نظام عمل کردند و اکنون نیز در ادامه مسیر خدمت به نظام اسلامی، شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه مردم باید قدردان نعمت انقلاب باشند و نباید فریب تبلیغات دشمنان علیه نظام را بخورند، تصریح کرد: تا زمانی که روحیه شهادت، ایثارگری و فداکاری در ذهن اقشار مختلف مردم وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند به این نظام صدمه‌ای وارد کند.

کشاورز ادامه داد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مهمترین وظیفه تک‌تک مسئولین و آحاد ملت ایران است چرا که ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: روز سوم خرداد به خاطر عظمت آزادسازی خرمشهر در تاریخ کشور ما از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، کارکنان با اهدای شاخه گل، گلاب و قرائت فاتحه، مقبره مطهر شهید گمنام را معطر نمودند.

  • نویسنده : الهام مهدیان