توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی یکی از راهکاری برون رفت از مشکلات ترافیکی شهر ایلام
توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی یکی از راهکاری برون رفت از مشکلات ترافیکی شهر ایلام

شهردار ایلام با اشاره به اینکه توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی از اولویت های اصلی برون رفت از مشکلات ترافیکی شهر ایلام است،گفت: سیستم حمل و نقل عمومی درایلام فرسوده و قدیمی  بوده و دارای ایراد است که بایستی به روز شود  “دکتر طالب صادقیان” در نشست تعاملی با رییس پلیس راهنمایی ورانندگی […]

شهردار ایلام با اشاره به اینکه توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی از اولویت های اصلی برون رفت از مشکلات ترافیکی شهر ایلام است،گفت: سیستم حمل و نقل عمومی درایلام فرسوده و قدیمی  بوده و دارای ایراد است که بایستی به روز شود

 “دکتر طالب صادقیان” در نشست تعاملی با رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان و کارشناسان حوزه ترافیک  افزود: مدیریت زمان ،نداشتن دغدغه تصادف ، نداشتن دغدغه جا برای پارک درهسته مرکزی شهر و کمک به رونق دیگر مشاغل از مزیت های استفاده ازتاکسی برای جابجای و سفرهای درونشهری است.

دکتر صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه پیاده راه ها در دیگر خیابان های هسته مرکزی شهر ایلام، تصریح کرد: طرح اجرای پیاده راه کردن خیابان سمندری و بخشی از خیابان پاسداران نیز درحال مطالعه است.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت تعاملات و همکاری شهرداری و پلیس راهور اشاره و گفت: تعامل و همکاری دو سویه این دو دستگاه اجرایی می تواند به مدیریت بهتر ترافیک و روانسازی ترددها کمک قابل توجهی کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه این نشست گفت: آموزش، هوشمندسازی تقاطع ها و اجرای مقررات سه اصل مهم در راستای روانسازی ترافیک و پیشگیری از تصادفات رانندگی می باشد.

سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” با اشاره به ضرورت هوشمندسازی معابر و تجهیز تقاطع ها به دوربین های ثبت تخلفات رانندگی  گفت :امروزه به جهت افزایش تعداد خودورها و عدم تناسب نیروی انسانی باید برای مدیریت بهتر ترافیک به سمت استفاده تکنولوژی و فناوری های نوین حرکت کنیم .

این مقام مسئول درادامه به تسریع درعملیات اجرای پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح خیابان رسالت و آیت اله حیدری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح درآینده نه چندان دور شاهد ترافیکی روان در معابر اصلی شهر ایلام باشیم .

سرهنگ کوهزادی در پایان با ابراز رضایت از تعامل و همکاری دو سویه و استمرار چنین جلساتی گفت: پلیس راهور استان این آمادگی را دارد تا درحوزه های مختلف، دانش و تجربیات خود را دراختیار شهرداری و برنامه ریزان شهری قرار دهد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان