درخشش ورزشکاران ایلامی در میادین ورزشی چشمگیر بوده است
درخشش ورزشکاران ایلامی در میادین ورزشی چشمگیر بوده است

سال گذشته 16 ورزشکار در میادین مختلف از جمله 3 مدال بین المللی،3مدال جهانی و آسیایی و 5سهمیه المپیک حاصل تلاش ورزشکاران در میادین بدون مرزی بوده است.


مدیر ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: ورزشکاران این شهرستان در میادین ورزشی از جمله بین المللی، جهانی،آسیایی و المپیک خوب درخشیدند.
“ساعد کریمی”افزود: سال گذشته ۱۶ ورزشکار در میادین مختلف از جمله ۳ مدال بین المللی،۳مدال جهانی و آسیایی و ۵سهمیه المپیک حاصل تلاش ورزشکاران در میادین بدون مرزی بوده است.
وی اظهار داشت: باید با دلسوزی برای ورزش و برگزاری نشست های مداوم با هیات ها و همدلی و همزبانی و اجتناب از تفرقه در حد توان وظیفه خود را در ارتقای سطح ورزش شهرستان انجام داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: در سال گذشته از ۶۴ ورزشکار این شهرستان در رشته های مختلف به تیم ملی دعوت شده که از این تعداد ۳۳ نفر در تیم ملی برگزیده شده اند .
کریمی با اشاره به شرکت ۱۰۱ورزشکاران ایلامی در مسابقه قهرمانی کشور بیان داشت :در سال ۹۷ با درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب ۱۵۳مدال رنگارنگ گردیدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام یادآور شد:ورزشکاران ما در حوزه استانی نیز موفق به کسب ۲۲۴ مدال طلا، نقره و برنز انفرادی در سال ۹۷ شدند.
ساعد کریمی یادآور شد:۱۶ تیم از شهرستان ایلام موفق به شرکت در لیگ های مختلف کشور از جمله لیگ برتر ، دسته یک ، دو ، سه ، زیر گروه و مناطق شده اند .
وی با اشاره به برگزاری۸۹ مسابقه دوستانه و چند جانبه-منطقه ای در ایلام افزود: در سال ۹۷ اداره ورزش و جوانان ایلام اقدام به برگزاری ۴۹۰ مسابقه انتخابی در سطح شهرستان نموده است.
کریمی با اشاره به تعداد باشگاه های خصوصی فعال در سطح شهرستان ایلام افزود : تعداد ۸۸ باشگاه خصوصی ویژه آقایان ، تعداد ۳۴باشگاه خصوصی ویژه بانوان و همچنین تعداد ۷۴ باشگاه دو وجهی در شهر ایلام مشغول به فعالیت هستند .
وی یادآور شد: تعداد ۱۵هزار ۱۳۴ وزرشکاردر شهرستان ایلام تحت پوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد ۹هزار ۳۹۵نفر از آنها اقایان و ۵ هزار ۷۳۹ نفر نیز  بانوان می باشند .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام بیان داشت : سال گذشته ۱۱برنامه در حوزه استعداد یابی و جذب و پرورش استعدادیابی ،۲۰ جشنواره های ورزشی و بازی های بومی و محلی استان و منطقه ای و۴همایش پیاده روی خانوادگی با حضور شبکه سه سیما در این شهرستان برگزار گردید.
کریمی گفت: در حوزه فرهنگی و امور جوانان هم خوشبختانه ما یک جهش خوب رو تجربه کردیم و اقدامات قابل قبولی با توجه به فعالیت هایی که در این حوزه و با حمایت مسئولین ذی ربط و تعامل ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان صورت گرفته است .
وی با اشاره به مهمترین اقدامات فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام در سال گذشته افزود: برگزاری ۹ دوره آموزش قبل ، حین و بعد از ازدواج ، ۱۳جشنواره تجلیل از برترین های ازدواج شهرستان ،برگزاری ۴ برنامه عفاف و حجاب ، برگزاری ۴ برنامه به مناسبت روز زن ، برگزاری ۷۷ برنامه هفته دفاع مقدس و هفته دهه فجر ، تجلیل از ۱۲ خانواده شهدا و ایثارگر همکار و ورزشکار و برگزاری ۲ مسابقه قرآن و اذان ویژه ورزشکاران را از مهمترین فعالیت های فرهنگی در این شهرستان نام برد.

  • نویسنده : پایگاه خبری جزمان