رسانه ها خط مقدم معرفی داوطلبان شایسته به افکار عمومی هستند
رسانه ها خط مقدم معرفی داوطلبان شایسته به افکار عمومی هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه رسانه ها میدان دار و خط مقدم معرفی داوطلبان شایسته و اصلح به افکار عمومی هستند تا مردم در میان تعداد زیاد داوطلبان بهترین فرد را انتخاب کنند،گفت:نقش رسانه های جمعی در روشنگری مردم و آگاهی بخشی به آنها نسبت به موضوع انتخابات و انتخاب یک فرد کارآمد و شایسته به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی غیرقابل انکار است.

به گزارش پایگاه خبری جزمان، “محمدبازوند” در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با موضوع دهه فجر و انتخابات، افزود: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و داوطلبان باید با رعایت اصل بی طرفی نهایت تلاش خود را در ترغیب و تشویق واجدان شرایط رای برای مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر تولید و پخش برنامه های مختلف با محتوای انتخابات را در سین برنامه های خود دارد که از رادیو، تلوزیون، خبر و معاونت فضای مجازی انتشار می یابد،اظهار داشت: راه اندازی ۶ رادیو موج اف ام، چهار هزار دقیقه برنامه دهه فجر و بیش از ۶ هزار دقیقه با محتوای انتخابات از سیما و در رادیو تولید و پخش ۶ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در مورد انتخابات از جمله برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام اله دهه فجر است.

همچنین رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام هم گفت: برای برگزاری جشن های دهه فجر ۲۱ کارگروه تشکیل شده که یکی از این کارگروه ها رسانه و اطلاع رسانی با ریاست صدا و سیما است که مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در صدا و سیما و سایر رسانه ها به انتشار عملکرد یک ساله خود جهت اطلاع مردم می پردازند.

حجت الاسلام “علی چراغی پور” افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ برنامه همزمان با دهه مبارک فجر و در بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان برگزار می شود که شاکله اصلی این برنامه ها را حضور جوانان و نوجوانان تشکیل داده است. وی با بیان اینکه در ۲۵ نقطه اصلی استان جشن های دهه فجر برگزار می شود، از اهتزار ۳۰ هزار پرچم در روز ۲۲ بهمن در سراسر استان و حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان سخنران اصلی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان خبر داد.

  • نویسنده : الهام مهدیان