مشعل گاز در هفت روستای شهرستان چرداول روشن شد
مشعل گاز در هفت روستای شهرستان چرداول روشن شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از بهره برداری و افتتاح گازرسانی به 7 روستا در شهرستان چرداول به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این روستاها شامل تنگ زرد فرخینوند، سرگل فرخینوند، پشت کبود، پلکیل، چقاشفیع، زیچ و مله شیرخان می باشند .

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، مهندس” عباس شمس اللهی ” با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۳۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: دو روستای باریکه فرخینوند و چم بور فرخینوند از توابع شهرستان چرداول نیز در صورت رفع معارضین محلی، تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای گازرسانی به ۷ روستای مذکور مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است، اظهار داشت: در این مناطق ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام گردیده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح و بهره برداری گازرسانی به ۶ واحد تولیدی و صنعتی شامل دو واحد مرغداری، دو واحد گاوداری صنعتی، یک واحد برنجکوبی صنعتی و یک واحد گلخانه صنعتی نیز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و در این راستا دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام شده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام