پالایشگاه گاز ایلام پرورش استعداد ها را از مهد کودک آغاز کرده است
پالایشگاه گاز ایلام پرورش استعداد ها را از مهد کودک آغاز کرده است

مسئول روابط کار، مددکاری و امور ایثارگران شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در راستای پرورش استعدادها پالایشگاه گاز ایلام نسبت به راه اندازی مهد کودک برای فرزندان پرسنل اقدام نموده که این موضوع می تواند زمینه بروز استعدادها را از مهد کودک فراهم کند.

پایگاه خبری تحلیلی جزمان، “منوچهر کرمیان” افزود: به منظور رضایت مندی همکاران و پرورش مناسب نسل آینده در محیطی خوب و قابل دسترس برای والدین، این شرکت نسبت به راه اندازی این مکان فرهنگی اقدام کرده است.  
وی با اشاره به اینکه  ماهانه بیش از ۵۰ کودک از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد از پرسنل از فعالیت این مهدکودک اعلام رضایت نموده اند.
 مسئول روابط کار، مددکاری و امور ایثارگران شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر ماه ۶ شیرخوار، ۱۴ نوپا، پیش دبستانی یک ؛ ۸ نفر  پیش دبستانی دو ، ۱۷ نفر از خدمات مهدکودک این شرکت استفاده می کنند.
 کرمیان افزود: شرکت پالایش گاز ایلام در نظر دارد با احداث چنین مکان های فرهنگی ضمن شناسایی استعدادها از دوران کودکی، برنامه های حمایتی خود را برای این افراد به شیوه های مختلف فراهم کند