‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار
‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

استاندار ایلام در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات استان تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری جزمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ …

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور مجاهدان بی‌ادعایی است که در مسیر آگاهی‌بخشی متعهدانه به جامعه جان در کف اخلاص گذاشته‌اند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام برسانند.

روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از زحمات افراد شریفی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم آگاهی و دانایی و دانستن را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف همواره یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند و در روزهای سختی چون دوران دفاع مقدس و اخیرا شرایط کرونایی در خط مقدم، آگاهی‌بخش بوده‌اند و در این مسیر پرخطر و خطیر جان خود را فدا کرده‌اند.

در استان ایلام خبرنگاران همیشه پیشقراول کارهای بزرگ و ماندگار بوده‌اند که نمونه بارز آن را می‌توان در حماسه بزرگ اربعین، حوادث و بلایای طبیعی چون سیل، زلزله و … مقابله با بیماری کرونا دید.

امروز در ماه محرم و در آستانه اربعین‌حسینی علیه‌السلام شاهد تکاپوی خبرنگاران مومن و متعهدی هستیم که همپای مردم محب اهل‌بیت علیهم‌السلام استان ایلام در تدارک استقبال باشکوه از زوار اربعین‌حسینی علیه‌السلام هستند.

قطعا نقش خبرنگاران در شکل‌گیری، روایت‌گری و پوشش لحظه به لحظه این حماسه سترگ یک نقش بی‌بدیل و ماندگار است.

اینجانب سعادت دارم در بین‌الحرمین و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام دعاگوی ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان ایلام به ویژه خبرنگاران عزیز استان باشم و ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، خبرنگاران فقید ایلامی در ادوار مختلف، فرا رسیدن ۱۷ مرداد “روز خبرنگار” را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

  • نویسنده : ایرج ملکی