به گزارش پایگاه خبری جزمان، دکتر “محمد کریمیان” ظهر جمعه در گفتگو با رسانههای استان اظهار کرد: امروز آزمایش کرونای ۲ بیمار بستری مثبت گزارش شد که با احتساب ۱۱ مورد مثبت روزهای اخیر تاکنون آزمایش کرونا ۱۳ بیمار در استان مثبت اعلام شده است.
وی تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است و از مردم میخواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
- نویسنده : الهام مهدیان







































