افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایلام
افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایلام به ۱۳ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جزمان، دکتر “محمد کریمیان” ظهر جمعه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: امروز آزمایش کرونای ۲ بیمار بستری مثبت گزارش شد که با احتساب ۱۱ مورد مثبت روزهای اخیر تاکنون آزمایش کرونا ۱۳ بیمار در استان مثبت اعلام شده است.

وی تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است و از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان