رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از تدابیر لازم از سوی علوم پزشکی استان ایلام در مرز مهران برای مقابله با کرونا خبر داد وگفت: در کشور هیچ گونه موردی از ابتلا به بیماری کرونا مشاهده نشده اما به منظور پیشگیری و جلوگیری از این بیماری ،تدابیر ویژه ای در مبادی ورودی و خروجی مرزهای استان اندیشیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری جزمان،دکتر “محمد کریمیان” افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری در کشور یافت نشده و برای اطمینان بیشتر و رفع دغدغههای احتمالی نیز اقدامات بهداشتی و تدابیر پیشگیرانه را در سطح استان تشدید خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نباید امنیت روانی مردم را با شایعات برهم بزنیم، اظهار داشت: در مجموع وزارت بهداشت و در راس آن دانشگاههای علوم پزشکی در زمینه پیشگیری از بیماریهای واگیردار تجربیات ارزشمندی دارند و در این رابطه از ظرفیتهای خوبی برخورداریم که نمونه آن تردد ۴ میلیونی زائران اربعین حسینی به داخل و خارج از کشور است که دانشگاه علوم پزشکی ایلام آن را به خوبی مدیریت نمود به طوری که هیچ موردی از بیماریهای واگیر به کشور منتقل نشد.
دکتر کریمیان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بیماری جدید کرونا در سطح دانشگاه تاکید و خواستار برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی برای آگاهی بخشی به مردم و انجام تدابیر و تمهیدات لازم در این راستا شد.
- نویسنده : الهام مهدیان
- منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان ایلام







































