رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور، از تلاش ها و خدمات مدیرکل دامپزشکی استان ایلام برای پیشبرد اهداف سازمانی در ابعاد بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی استان و کشور تقدیر نمود.
به گزارش پایگاه خبری جزمان، در بخشی از متن تقدیرنامه «حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در جریان سفر استانی خردادماه ۱۴۰۲ به استان ایلام خطاب به «یونس احمدی» آمده است:
رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمق دانش افرادی است که عمر گرانبهای خود را سرمایهای برای سربلندی و سازندگی ایران اسلامی قرار دادهاند. به پاس مساعی ارزشمند، آینده نگری و اهتمام ویژه جنابعالی در پشتیبانی و حمایت از نظام دامپزشکی استان ایلام از شما تقدیر و تشکر می نماییم.
همچنین در ادامه این تقدیرنامه آمده است: از تلاش های مداوم و کوشش های مستمر حضرتعالی در پیشبرد اهداف سازمانی در ابعاد بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی استان و کشور عزیزمان سپاسگزاریم.
- نویسنده : الهام مهدیان








































