رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل جراحی قلب درآینده نزدیک در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ایلام راه اندازی می شود،گفت: با احداث،تکمیل و تجهیز مرکز باز در ایلام، از عزیمت بیماران قلبی به استانهای همجوار و مرکز کشور برای دریافت خدمات درمانی مربوطه جلوگیری می شود.
به گزارش پایگاه خبری جزمان،دکتر”محمد
کریمیان” در جریان بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) شهر
ایلام افزود: حضور متخصصین قلب در استان ظرفیت و سرمایهای بزرگ برای دانشگاه علوم
پزشکی و مردم شریف است و قطعاً با بهرهبرداری از مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب
باز؛ میزان رضایتمندی مردم و بیماران قلبی استان از ارائه خدمات تخصصی ارتقاء پیدا
خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که در آیندهای نزدیک مرکز آنژیوگرافی و
بخش جراحی قلب باز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام را در مدار خدماتدهی به
مردم شریف استان قرار دهیم.
- نویسنده : الهام مهدیان







































