رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری جزمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیتالله سید ابراهیم رئیسی در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
رئیس جمهور در این پیام خطاب به بازیکنان تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: بچههای پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دستاندرکاران تیم ملی تشکر میکنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.
- نویسنده : الهام مهدیان








































